onsdag 21 oktober 2009

K: Animal

Jag har blivit addicted de senaste dagarna.
Miike Snow är mannen som förgyller mina "plugg"(FB)kvällar! ;)

Jag har matteprov nu på fredag, imorgon är det datorprov.
Och jag har gjort nada.
Igår planerade jag att plugga järnet men så kom Sam och hälsade på, vilket var tusen ggr trevligare!
Sen låg det en svensk ELLE och väntade på mej...ofta att jag sätter mej med matten då!

Idag har jag prövat på någon konstig behandling för mina underben med ultraljud och elektrostimulans och massage i ett.
Cheryl fick nog ut gårdagens aggressioner (hon var lite depp igår) på mina ben imorse, det gjorde ont som bara den!
Jag har springförbud hela veckan, tråkigt, men nog väldigt bra egentligen.
Dock stinker jag klor nu efter att ha plaskat i poolen ett tag med Maaria och Taylor.

I helgen var vi i Indiana.
Och wooow vad det är vackert där!
Mumma!
I och för sej lär man sej nog uppskatta allt en hel del mycket mer efter att ha bott i den här lilla hålan (hehe) ett tag.
Ute på tävlingsbanan träffade jag på hela två bekanta svenska löpare vilket var jättekul!
Lady Cardinals (alltså mitt lag) gjorde en ganska så fin insats i helgen ändå.
Sam sprang in som första dam i laget att korsa mållinjen och därefter trippade jag in.
Coach Clark hade tagit med oss till en pastarestaurang kvällen innan (3 rätter för 70kr...älska USA!) och efter vårt lopp åt vi pizza med killarna.
Sen tog coach Clark med oss till downtown Indianapolis.
Det var första gången jag sett en stad på riktigt sen jag kom hit.
U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Och eftersom att jag är trött lägger jag upp några bilder istället...
En bild säger ju mer än tusen ord!?



Ladylaget framför Indianapolis' typ White House...hehe...


Ladylaget efter loppet...

Killarna på startlinjen...

1 kommentar:

  1. Det är precis som i Juno ju! (löparna i Juno alltså). saknar dig, på riktigt. efter som vi aldrig verkar mötas på skype får det nog bli ett litet mail;) puss

    SvaraRadera