söndag 11 oktober 2009

K: Benny and the Jets

Så låter det i mitt rum just nu, blandat med Laurens (rummisen) och mitt mobilplingande, klockan snart 21.00
Och, ha, har ni hört det förut: jag borde verkligen plugga!?

Istället har dagen gått åt alla andra möjliga grejer utom just det.
Fint fint.
Vi sprang genom lerpölar och gegga i morse, sjukt kul!
Cheryl (sjukgymnasten) funderar på att sälja en av sina bilar och jag har första tjing...
Hmm och jag har liksom inte ens körkort!?
Mmm mor min blev inte lika förtjust som jag i nyheten!

Senare bakades det cupcakes och efter dinner rockade vi Guitar Hero hos Maaria och Joonas en stund!

Noras pojkvän Aaron är här till på tisdag.
Och om man stavar deras namn baklänges blir det samma namn!
Coolt va? Soulmates helt klart!

På tal om par är Gossip Girl Karr här och kan avslöja att vi har ett officiellt par i gruppen!
Nu blev ni allt nyfikna va? ;)
Och jag blev helt mindboggled när jag fick smset om det alldeles nyss.

Får försöka en längre uppdatering imorgon!

Pussar & kramar!



1 kommentar:

  1. plugga. det är en otroligt tråkig syssla du hållit på med i 13-14 år... så gör som du gör. chilla gärnet och se till att bara nätt och jämt klara proven! that's enough! du är därför att springa inte för att lära dig fucking amerikansk historia! puss på dej rumpnisse

    SvaraRadera