torsdag 8 oktober 2009

K: Mmm...

Another day in Btown...
Men idag ska det bli JÄTTEFINT väder!
Solen är redan uppe och det kommer bli varmt, mumms!

Maaria berättade igår att hon har beställt lite Marabouchoklad från Joonas' föräldrar som kommer hit om en vecka!

Idag har vi vår "NCAA-day-off", vilket betyder träning på egen hand...
Taylor, Marlou och jag var i poolen i morse för vattenlöpning.
Vi hann inte igenom hela passet dock för att poolen skulle stänga (!?) så nu sitter jag i mitt rum med min gröt.
Min roomie har Svampbob Fyrkant sovshorts förresten, dööööläckra!

Hanna och Linnea firade kanelbullens dag häromdagen och bakade.
De hade smsat mej för att fråga om jag ville vara med men eftersom att mobilsystemet är så knäppt här fick jag aldrig smsen.
Saken är att jag betalar för att skicka OCH få sms, världens sämsta deal...speciellt om man är van vid gratis sms.
Och just den 4e oktober hade jag nada pengar på mobbsen. Sad face.

Om en ungefär en vecka far vi till Indiana för "pre-Nationals" i XC!
Jag hoppashoppashoppas verkligen att mina underben skärper till sej tills dess!

Nepp nu bör jag kanske göra någon läxa
...eller sova lite till...

Toodles!

Såhär festligt kan det se ut på en amerikansk terrängbana, haha!

2 kommentarer:

  1. XC är ju kul faktiskt :D Så länge det sker på cykel vill säga ;) Du kanske ska be att få cykla om dina ben fortfarande knasar? ;)

    SvaraRadera
  2. lycka till!
    äntligen har jag hitta din blogg. morr om jag ändå hade kunnat få al den här uppdateringen efter hand som du la upp det. Me nu har jag läst i kapp mig sen första inlägget:) nöjd!!!

    SvaraRadera